Zima v plném proudu

25.01.2010 20:14

Ani jsem nečekal, že se dočkáme tak bohaté sněhové nadílky jako letos :-) PARÁDA !!!

Na Main-Donau kanále plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-12.19._Main-Donau_Kanal/a potom v přístavu Enns plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-12.22._Enns_hafen/jsme se prokousavali s lodí do každé komory a byl takový mráz, že zamrzl i tank na špinavou vodu u mě na lodi ve předu a v obydlí to pěkně smrdělo a hrnečkem jsem vybíral vodu ze sprcháče do belíku a vyléval ven, zkrátka taková malá katastrofa, ale Fleurince se procházky moc líbili :-) Na štědrovečerní večeři jsme se dostali k mamce sice později z Vídně ale přeci, jen škoda že jsme se tam museli znovu vracet. Jako každý rok jsme se byli podívat v ZOO, kde se Fleurince moc nelíbí všechny kočičky :-)

plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-12.26.-Vanocni_ZOO_Dvur_Kralove/,plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-12.26._Vanocni_ZOO/ a začíná se z toho stávat příjemná tradice a mamka i po operaci vše zvládla a neprochladla. Cesta zpět na noc byla v pohodě a Henri se ráno divil, že už je auto u lodě, ale místo toho aby jsme ho hned dali na lod', tak my jsme šli na procházku plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-12.27._Wien%2CDevin/ .Před 11hodinou dorazil Augustin a vypluli jsme po proudu. Pod Děvínem jsem vyměnil státní vlajky a po vyvázání lodi v přístavu v Bratislavě jsme vyrazili na moc příjemnou procházku, protože na nás čekali kamarádi a nechali mě tlačil kočík s malým Erikem a při loučení na břehu Dunaje jsme dostali od Kačky cukroví za které ještě jednou díky. Peter s celou rodinkou nastoupili do Fordu a odfrčeli domů a my přes most pěšky do přístavu. Druhý den se moc hodilo, že se domluvím mateřštinou a z lodi jsem odnosil veškerý odpad po vánocích do kontejneru což jsme využili k procházce plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-12.28._Bratislava/ . Večer jsme potom vypluli znovu s lodivodem proti proudu a 29.12. se vydali k domovu z Kremsu v Rakousku.

Doma bylo vše v pořádku a Silvestra a Nový rok jsme přivítali v příjemné společnosti i když původní plán byl jiný, ale operativně se to změnilo .... A když bylo tak hezky nachumeleno, tak jsem zavzpomínal na staré časy, kdy jsem se učil lyžovat www.ski-telnice.cz/ a pokud jsem tam nebyl sám tak mi příjemnou společnost dělala Alča, Lucka s Robinem. Jen se tam občas dostat bylo trochu pro zkušeného sněžného pilota, ale pokaždé mě autí ani pneu nezklamali a nemusel jsem použít řetězy. Pravidelně jsme chodili na procházky a Fleurinku dostat domů bylo umění.

U mamky měnili okna v celém domě a tak jsem jel pomoci plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-01.11.-Vymena_oken_u_mamky/ a bylo to docela náročné v tom mrazu. Stačil jsme se alespoň ohřát u Přibylů a taky večer zajít s Mírou Škodou na Krakonoše 12, pivečko mého mládí :-) Okna se vyměnili a na mě bylo to dát co nejdříve do pořádku, aby mamka mohla v pohodě fungovat a při tom jsem stačil s Vaškem Škopem zejet do Mladých Buků na večerní lyžování www.skipark-mladebuky.cz/. Vrátili jsme se domů a před chalupou bylo takového sněhu, že jsem nechal auto před garáží, zatopil a šel na pivko do Kaple, kde zase Buchtíček vyžebrala dobroty od paní hostinské, která jí mám moc ráda ...

Procházky jsme trávili s Kačenkou na Kvád'asu a holky si to spolu naprosto užívaly plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-01.14.-Prochazka_na_Kvad_asu_s_Kacenkou/. Znovu jsem začal pravidelně chodit do sauny a po ní se stavil na kafe u švagrové, kterou jsem vyzvedl v Kauflandu a odvezl jí nákup domů aby to s Míšou nemuseli tahat pěšky i když to nemájí daleko :-)

Moje packa se zlepšila natolik, že jsem si dovolil i zahrát squash s Renčou pro kterou to byl také nezvyk, však jsme spolu byli hrát naposledy někdy v květnu a tak si slíbila že omezí kouření a že v práci bude pravidelně pít a jíst aby se jí netočila hlava. 2dny potom jsem sice chodil jako invalida, všechno mě bolelo ... Ale půjdu znova rád, až se s Buchtíčkem vrátíme z lodi!

A samozřejmě jsme byli v Libouchci u Bártů plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-01.15.-Prochazka_v_Libouchci_s_bobovanim/ kde se Fleur vyblbla s Rockym ještě lépe než před roky s kamarádem Gumpem a byla radost se na ně koukat. Gabča jako správná máma bobovala s kluky a Martínek jí při dojezdu vypadával ale moc se mu to líbilo a kdyby nepřišli děti z vesnice, tak jsme tam snad do ted' ale s takovou smečkou to nešlo :-) A my se vrátili domů, kde začala malá obleva a ze střechy padal sníh plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-01.18.-domov/ než začalo znovu chumelit ... takže jsem byl znovu na Telnici s prkýnky i když se původně plánovalo že by jsme vyrazili jedna velká banda na Ještěd, ale možná jsem si to užil více, páč byl sprovozněn Slalomák, paráda a lyžovalo se bez fronty i v sobotu.

Pomalu jsme se balili a ukízeli doma aby jsme se vraceli do pořádku. V pondělí jsem pak byl pro Umwelt marke na Technický kontrole abch mohl v Německu do center měst a taky na poště zakoupil dálniční známku, takže hned stoupla cena Rytířky :-)

Ani na lod' jsme to neměli daleko, ale jeliž podle předpovědi mělo být špatné počasí a přeci jenom se dá více věřit Německým silničářům než našim ani nevím proč, tak jsem do Regensburgu volili cestu přes Dresden-Chemnitz-Hof.

Co jsme potom viděli na kanále skoro u každého zdymadla bylo jak kdyby tam chtěli točit další díl Mrazíka :-)plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-01.20._Main-Donau_kanal/ dokonce v Erlangenu jsme se snažili tankeru pomoci aby do zdymadla mohl proplout což se nakonec zdařilo ale bez nás plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-01.21._Schleusse_Erlangen/ ale Henrimu to jednou ten dobrý skutek snad bude oplacen ?!

No a taky vím jaké to je na lodi marodit. Když jsem celou noc proběhal a mohl jsem si vybrat jestli nad záchod strčím tlamičku nebo zadnici, hrůza !!! Ani Fleurinka se pořádně nevyspala jak jsem pravidelně běhal každou půl hodinu.

Vyležel jsem se sand už budu v poho?

A znovu začalo chumelit, nikdy jsem ještě neviděl že bylo tolika sněhu třeba v Kolíně nad Rýnem, tak dnes ano!