A je po létě ...

04.09.2010 19:54

                                          Dlouho jsem na lodi nezažil tak šikovného jeřábníka jako tomu bylo v Deggendorfu, klobouk dolů jak mu to šlo a my byli podle plánu vyložení a pak auta jezdili celou noc aby ráno ta velká hromada kmenů byla pryč plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-07.29._Hafen_Deggendorf/ .

                                          Na procházku do Straubingu jsme vycházeli za dvojité duhy, byl to moooc krásný přírodní jev a centrum města se nám taky líbilo plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-07.30._Straubing/ . Doma nás přivítali stavební práce u domu plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-08.04.-u_chalupy/ . U Sněžníku si Fleurinka s Kačenkou pěkně pocvičili s kachnou a byly moc šikovné ... plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-08.05.-cviceni_u_Snezniku/ . Na návštěvu dorazila ze Dvora Katka Veselá s rodinou a byli jsme možná poslední návštěvníci v Soutěskách ve Hřensku přes které se hned večer přehnala záplava ... plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-08.06.-Soutesky/ . Nám naštěstí do baráčku nezateklo ale vody kolem bylo dostatek plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-08.07.-voda_u_chalupy/ . Jelikož bylo po dešti, tak jsme s holkama plánovanou procházku na Pravčickou operativně změnili a místo toho jsme šli na Chlum, ale bylo spíše ne jít do kopce, ale spiše stoupat proti proudu řeky na což dámy nebyly zrovna nejlépe obuty, ale ani moc "nedržkovaly" a z Andrei jsme si s Petrou ještě dělali srandu :-) plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-08.08.-Chlum/ Také jsme se byli podívat u Bártů na černé kuličky, ani se mi nechtělo věřit že byla Fleurinka taková plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-08.09.-stenata_u_Bartu/ . Nechodil jsem hrát jenom squash při kterém jsem poprvé prohrál s Renčou a nezbylo mi nic jiného než jí pochválit jak hrála a budu se muset více snažit ale ne snad tak moc jako Petr, který pinkání se mnou odmarodil se zády :-( a taky tenisouvou raketu jsem vyměnil za váleček a vymaloval si ložnici v které se to ted' chrupká plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-08.13.-loznice/ .

                                          Je mi ctí být příteli na blízku když je mě třeba !!! Jen by příště mohla téci voda ... :-(

                                          Výlet do Jetřichovic se moc vydařil i s hendikepem, :-) ... Fleur se se Sissou vylítaly už pod skalami a Chensee se jim snažil sekundovat, takže to při výstupu po schodech mohlo vypadat jako by mleli z posledního ale to bylo jen zdání a poklana jajich paničce že to s námi zvládla (PAŠÁK !!!) plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-08.15.-Jetrichovice/  a jak se má správně odpočívat mě Fleurinka názorně ukázala doma plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-08.15.-Unava_po_narocnem_dnu/ a mládenci se u domu též činili plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-08.15.-zaklad_plotu/ .

                                           Dorazili jsme k mamce na návštěvu a Fleurinka dostala pacičku a byla s ní na to tata hotová :-) plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-08.16.-Fleur_s_pacickou/ a já se dal s mamkou do vyklízení sklepa kde jsem předělal regál a uklidil věci v něm aby si mamka do něj mohla dát obě jízdní kola, ale byla to fuška a nepotřebné věci jsme na několikrát odvezli do sběrného dvora plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-08.17.-16.-sklep_u_mamky/ . Na houby jsme vyrazili nad nemocnici a na Hájemství kde je moc pěkný " Krkonošský park" plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-08.19.-Hajemstvi/ .

                                           Po návratu domů jsem se vrhnul do malování chodby plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-08.30.-Chodba_a_pracovna/ a mládenci dále pokračovali kolem domů na cestě a plotu plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-08.31.-23.-prijezdova_cesta_a_plot/ . S Martinem jsem byl v Bad Schadau na kole a na vlastní kůži jsem zažil jaký je rozdíl když se trénuje a netrénuje ... :-( S Honzou kvůli dešti jsem si vyzkoušel jaké je to hrát tenis s v hale a měj jsme z toho moc dobrý pocit . Rozloučili jsme s Děčínáky při pokusu jít na houby a odfčeli do práce. V Regensburgu ve východním  přístavu není špatně ale už jsme tady nějak dlouho, ale zase na druhou staranu můžeme v poho na špacir neomezeně ... :-)