A je tady podzim

01.11.2009 18:10

Konec léta a začátek podzimu, který se mimořádně vydařil nás zastihl doma a já začal rehabilitovat bolavé šlachy v kotníku.

Když jsem pracoval v garáži, kde je konečně dodělaná "půda" tak mě samozřejmě hlídala Fleurinka před ní :-)

Počasí bylo jak v létě tak si to Fleurinka s Kačenkou užívaly při procházkách a my s nimi. Procházkou od Vlčího Jezera k Kristinu Hrádku jsem se zhostil i funkce au perky a moc jsem neobstál, protože Míša na nádrži objevila vor a kde samozřejmě neskončila za pomocí dvojice Black and Withe no ano třemi tempy ke břehu plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-09.19-Kristinin_Hradek/ tak jsem na ní hodil svoje triko a místo na oběd jeli k její babičce aby se převlékla do suchého a další den i s její mamkou Šárkou a Jančou dobili v České Kamenici Zámecký Vrch plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-09.20.-Ceska_Kamenice/ a zážitů bylo slušně řečeno hafo, když se chudák sestra válela s batůžkem na zádech pod drátem eletrického ohradníku v kterém jsem tvrdil že není proud :-) Míša potom nechala botu v blátě a tak jsme museli na posilněnou dobré nálady na zmrzlinku :-) Joršířice sice občas vypadaly jako klokani ve vysoké trávě, ale muselo se jim to s námi líbit. Další víkend jsme byli v Litoměřicích u strejdy s tetou na obědě a pak šupky dupky na náměstí přivítat krále Karla IV. jen burčák jsem si koupil sebou domů. Courání po náměstí dalo pěkně zabrat mému kotníku ...plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-09.26.-Vinobrani_v_LT/

A dny utíkali a nám se pobyt doma krátil. Při jedné procházce jsme měli možnost vidět jak se zametá na Krajském úřadu plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-10.08.-Ludvikovice/, ale za tohle mě mít snad nepřestane mít Jana ráda :-) Už ted' se jí touto cestou omlouvám, ale udělat jsem to musel ta síla byla silnější než já.

Už jsem se chystal pomalu přezout Octávku na zimní pneu, ale všechno bylo jinak a jeden telefonát mi zase trochu změnil život. Místo toho aby mi mamka zavola, že je doma z Jilemnice, kde byla na ozdravném pobytu, tak mi volala z Liberce, že se proletěla vrtulníkem a že je v Liberci s infarktem. Samo jsem za ní jezdil a Fleurinka byla jednou na hlídání u dědy Míry a Jana je s Kačenkou vyvenčila. Tak jsem si maminku vyzvednul v Liberci a odvezl domů okud jsme vyráželi do práce do Rotterdamu ještě na letních pneu 1030km. Fleurinka je pašák a zatím drží touto cestou rekord, ale častěji jsem jí stavěl aby se protáhla a je pravda, že ani já jsem nebyl v pohodě, odjížděl jsem nastydlej a tak bylo faj, že jsme čekali na vykládku v Rotterdamu plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-10.17._Rotterdam/ a tak po práci jsme šli na procházku a hledal jsem místa tak aby nemusela být černoška na vodítku a já potom s čajem zalehl do pelíšku. Henri mi udělal radost a jeli jsme po Mainu až do Sweinfurtu a tak se Fleurinka provětrala na plavebních komorách a stejně jsme chodili večer na břeh. Dokonce jsme jednou nocovali společně s MS Alianou a tak jsem viděl na vlastní oči jak je Manou po vyndání kovů z tlapky. A z domova přišla dobrá zpráva že je Michalka Futerová opět doma z nemocnice a tak jí přejeme at' už brzo zase skáče přes kaluže ...

A další dobrá zpráva byla, že naše holky Jana s Kačenkou úspěšně složili OVVRkajujda.rajce.idnes.cz/ovvr/#album, Míša s Parisem všestranky a Irenka s Arwínkou si vylepšily hodnocení podzimek, tak všem moc blahopřejeme.

Abych nezapoměl, Fleurinka je po hárání a na lod' přibyl další člen posádky= Jeanitě a Henrimu se 13.září narodil syn Keano ve Wurzburgu :-) Což je po Alianě a Joeym už třětí Bruinsma v mém životě ...