Cesta do práce

15.05.2010 21:30

            Jak se říká pro dobrotu na žebrotu = nevím jestli je Henri takový neználek nebo to udělal naschvál, ale chtěl jsem Davida vystřídat, tak aby byl doma co možná nejdříve a viděl se ještě s kluky a tak jsme dorazili s Fleurinkou na zdymadlo o kterém jsem věděl že opravují ale myslel jsem si že se přehodí auta nad komorou proti proudu, ale raději jsem se šel zeptal na velín a díky tomu jsem zjistil, že to není možné a tak mi nezbylo než dát to vědět na lod' a vrátit se zpět směr Franfurt na zdymadlo Griesheim, kde jsme čekání ukrátili procházkou po cyklostezce,která je samo hned vedle vody, takže Fleurinka zavítala do Mainu :-) plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-05.11._Schleusse_Griesheim/ takže jsme se trochu po stresu nalodili a už se zapojili do pracovního procesu.