Fleurinka má nemocnej kožíšek :-(

29.07.2010 07:16

                 Po 4.letech se stalo, že z vody,sluníčka a vedra má Buchtíček nemocnej kožíšek ... při procházkách samozřejmě zavítala do řeky a já někdy i s ní a jak má hustej kožíšek a byla mokrá tak sluníčko působilo na ní negativně a moje myšlenka že schne u klimatizace, že by se nemělo nic stát byla chybná, bohužel :-( Ale jinak jsme si to v Aschaffenburgu a jeho okolí moc užívali plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-07.18._Aschaffenburg/ a taky jsem si v tamějším přístavu hrál na Picasa :-) z lodičky jsem natíral co jinak natřít nejde plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-07.19._Hafen_Aschaffenburg/.

                 Málo kdy se stává aby jsme vezli dřevo a tak to pro mě byla taková malá premiéra když jsme ho v Hanau nakládali plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-07.23._Hafen_Hanau/ .

                 Jenže toto léto není jen tropické a tak do Německa přišla mračna a prší a prší, ale to nás z procházek neodrazuje jen Fleurinka nesmí do vody aby ten jeji kožíšek zůstal co možná nejsušší...