Fleurinka si vybrala hárání na doma :-D

23.10.2010 09:31

                  Fleurinka je psí slečna se vším všudy a tak si odbývá i ty ženský věci a ani nepočkala až budeme zpět na lodi, takže jsme tím pádem museli přizbůsobit i procházky doma aby jsme se vyhýbali pejskům ... :-)

                  Ještě když jsme mohli i do společnosti pejsků, tak jsme s Danečkem a Luckou, Jessie a Vlad'kou vyrazili v neděli na Chlum a potom do Maxe na babičin čaj, který jsem si potom i nakoupil domů :-) plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-10.03.-Chlum/ .

                  Kolem baráčku byli kluci šikovní a plot s cestou se začali více než jen rýsovat plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-10.02.-plot/.

                  V týdnu jsme hodně využívali k venčení kamarádku Kačenku a spol. plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-10.05.-Sokoly_Vrch/ a pak se zastavili na kafíčko u babičky s dědou. Hlavní je že ta naše malá blond'atá kamarádka opět zdravá a připravená si hrát s černouškou :-)

                  Squashovou raketu jsem měl v pernamenci a Renata s Pavlem mě pěkně proháněli. A Pavel dělá velké pokroky a nebude dlouho trvat a asi s ním budu prohrávat, ale udělám proto všechno aby ten čas nastal co možná za dlouho nebo nikdy :-) Taky jsem zažil, kdy můj soupeř s kurtu odešel po 1,5 setu naštván bez slovíčka rozloučení. Já se u sportu vždy odreaguji, ale asi né všichni to umí a své problémy nenechají za branami sportoviště!!!

                 Fleurinka se začala opět vídávat se svoji sestrou Fíbí ... vyrazili jsme s Honzou a Prety do Arnoltic na houby plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-10.07.-Arnoltice/ a pak ještě pod zámek. A holky si spolu hezky vyhrajou.

                 Nechali jsme přezout autí na nové zimní pneu a moc děkujeme kamarádce za VELIKOU slevu, díky! Takže klidně může chumelit ... :-) Tak snad ty Michelinky budou ještě lepší než byli staré pneu s kterými jsme 5let vždy dorazili do cíle!

                 V multikině v Ústí jsem viděl český film Habrmanův mlýn, který asi dost pravdivě ukazuje dobu války. Mám moc rád herce Karla Rodena. který stvárnil jednu z hlavních rolí.

                 Doma jsem si hrál na eletrikáře a Fleurinka chodila klidně sama na návštěvu za Lukáškem k sousedům na zahradu. Malý soused měl už druhé narozeniny, teda ten čas letí. Do ulice přibyl další přírůstek Tomášek John .

                 S Vlad'kou a Jessie jsme byli na Sněžníku a jak Fleurinka hárá, tak to v Jessie probouzelo hormony a snažila se černosšku nakrývat a nepomáhalo kárání od paničky ani odemne ... :-) plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-10.09.-Sneznik/ .

                 Nákup v Drážd'anech s neteřinkou a švagrovou měl moc pěkný závěr tím že si nemusím lámat hlavu co koupit Mišce k vánocům= vybrala si sama, šikulka! Metličky na latte a litry svařáu taky dorazili k lidičkám kteří si je objednali a musím říci že mi více chutná bílý sbařák než červený, který jsem ochutnal když dorazili na návštěvu Iva s Pavlem.

                Hárající Fleurince dělala většinou společnost Kačenka nebo Jessie a když byli na společné procházce obě dvě, tak měla Fleur docela smůlu protože útočily za všech stran holky, ale procházka byla moc pěkná a trochu jsme uschli Na Kocandě "na našich místech".plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-10.17.-Dobrna/. Samo že jsme též byli v Libouchci, tam nejde nezajet ...

                 Vydali jsme se k mamce a vyvenčili i s Vaškem v okolí Josefova s jeho labradorkou Bes. Došli jsme do města pro internet a tak i mamka bude online :-). Chystáme se do Jablonného nad Orlicí na oslavu 60-tin Jana Vaníčka a těšíme se na celou rodinu.