Léto je skoro za námi

09.09.2009 19:57

Léto jsme prožili ovlivněné zraněním kotníku při fotbale, chtěl jsem si vychutnat poslední sezonu se Startem DC jehož dres jsem ještě na pár zápasů oblékl ...

Fleurinka měla narozky a udělal jsem jí dortík plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-06.05.-Fleur_4.narozeniny/ a nedočkala se ani paničky, které jsem potom ublížil a tak trochu sebou Fleurinku na lod' unesl, za což se jí i touto cestou omlouvám a snad mi odpustí a pochopí, že chci pro Fleurinku jen to nejlepší.

Mamka dorazila na návštěvu a tak trochu jsem zlobil, že chtěla odjed ale nakonec jsme se užili a udělali si výlet do okolí plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-06.09.-Pravcicka_brana_s_mamkou/ a doufáme že nás navštíví stejně jako Litoměřičtí, kteří byli ve stejném čase se podívat na náš domov.

Na poslední mistrovské utkání doma, už jsem šel jen jako divák, kotník bolel auau plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-06.13.-Start_DC/ a Fleurinka si to užila s Kačenkou a Janou abych nemusel spěchat domů. Druhý den jsme měli sraz ještě s Kuliškama na Maxičkách, kde jsem trochu potrápil Kačenku a nosil jí do vody aby plavala zpět a tak trochu se mnou nemluvila plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-06.14.-Maxicky_Kacenka_plavkyne/ procházku jsme zakončili v Dřeváku na pohárech :-)

Aby měla Fleurinka společnost na procházkách, tak jsme občas unesli Kačenku, ale též Chensseho se Síssou plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-06.17.-Unos_pejsku_a_prochazky_po_Bynove/.

Na pohřbu pana Jardy Vorlíčka, bratrance mojeho tat'ky jsem se dohodl s Jitkou a Eliškou Zákouckými na návštěvě Česko-saskýho Švýcarska, což se nakonec pojalo jako víkend prabratranců Vaníčkových a jelikož Irena nemůže moc chodit, tak jsme tomu přizpůsobili program na navštívili Kocandu, Sněžník, Maxičky, Pastířskou stěnu, náměstí v DC, Kapli a druhý den se nalodili v Děčíně na osobní lod' a jeli do Hřenska, kde jsme se pomalé procházce nalodili na zpáteční cestu a po kafi doma Pražáci odjeli plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-06.21.-20.-Vikend_prabratrancu_Vanickovych/ aby se Jitka samotná po našem pobytu na lodi vrátila a viděla co bohužel s Irenou nebylo možné. Tiské skály, Edmundovu soutěsku s Pravčickou bránou. Jen zážitky byli ovlivněny tím že těsně před návštěvou přišla o práci v Tomitour, který zkrachoval ale dnes už plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-07.26.-Edmundova_soutezka_a_Pravcicka_brana/pracuje v jiné cestovce a jak psala, tak je nadmíru spokojena plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-07.25.-Tisa/,plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-07.26.-25.-Tiske_skaly%2CHrensko%2CPravcicka_foto_Jitka_Zakoucka/, a společně jsme se vydali do Podkrkonoší oba za svými maminkami. Já hlavně na chirurgii za primařem Vítem si dát kotník do pořádku, ale musím se vrátit zpět. Po víkendu prabratranců jsme odjeli na lod' do Nijmegenu a z Fleurinky se stal plavčík. Rychle si zvykla na můj pracovní režim je zkrátka slečna ÚŽASNÁ!!!plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-06.23._Fleur_prvni_den_na_lodi/ a celý měsíc se nám vydařil. Bylo dostatečně procházek a Henri nám vyšel vstříct a mohli jsme na břeh i v pracovní době s tím, že jsem si to potom napracoval plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-06.30.-29._Ottmarsheim/,plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-07.15._Basel/,plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-07.16.-15._Birsfelden/. Takže jsme společne podívali na břeh v Belgii, Holandsku, Švýcarsku, Francii a Německu. Ta černá potvůrka si vždy našla cestu do vody a v Mannheimu, když přinášela damíky z vody na pláži, tak jí lidi z nedalekého hotelu tleskali. Poslední víkend jsme strávili v Breisach a město důkladně procourali plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-07.18._Breisach/ a byl čas na návrat domů. O víkendu s Jitkou a cestou k mamce jse už psal. V Bílé Třemešné jsme navštívili Přibylovi a také paní Jarku s Aronkem u jejich chaty u rybníka. Po návratu domů jsem navštěvoval neteř Michalku v nemocnici v Mostě a Děčíně, protože ležela po operaci pánve. Měla se svojí mamkou autonehodu a prázdiny pro ni předčasně zkončili a my jí přejeme rycle uzdravení a návrat do školy, kde snad nic nezamešká. Je to šikulka, tak to zvládne. Ještě jsme navštívili cvičák a udělali si dovolenou doma i tak trochu kvůli tomu kotníku s Kačenkou a Jančou jsme každý čtvrtek chodili na procházku s Míšou a jejíma klukama Parisem s Tigrem parisek.wz.cz/ a když byla Janča s Ivošem na dovče, tak jsem Kačenku vracel jednou rodičům tak špinavou, že jsem se k nim pár dní bál a potom mi stejně spílali, ale Fleurinka mi to vyžehlila a možná i to že jsem s nima začal hrát karty,ale pozor na ně hrozně švindlují :-). Ještě s Jančou a Kuliškama jsme byli v okolí Jetřichovic plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-08.02.-Loupezak_a_Mala_Pravcicka/. Užili jsme si též grillování u Radky, a v Kolonce s Kyralovými ...

A sport? Zkusil jsem kolo. Vytáhl jsem kamaráda Petra Bartáka a pak byl sám v Bad Schandau. Na Bruslích jsme zmoknul a druhý den je jel protáhnout se Šárkou s kterou jsme byli na Maxičkách hrát i tenis, ale kotník po půl hodině bolel bohužel a na kontrole pan doktor žádnou radost neměl. Největší překvapení pro mě bylo jak se Kačenka naučila plavat na táboře v Roudné a tak jsme byli na Cihláku v Tisý,na Olešce ,Maxičkách, Vlčáku a holky si to spolu užívali i na zahradě, když jsem chodil za Michalkou do špitálu, tak byla s dědou Mírou a babičkou Alenkou na Folknářích nebo u Radky a hrála si s Brie a malou Inezkou. Samozřejmě jsme byli u Bártů v Libouchci a nesmím zapomenout na každočtvrteční návštěvy u Kiliánu a společné večerní venčení jako za starých časů.A pomalu jsme se chystali zpět na lodičku, kde se Fleurinka skamarádila s Divou (fenečka šéfů) a je sranda je při pausách sledovat jak si spolu hrají plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-09.07._Duisburg/. Čas strašně letí, protože jsem 9.9.08 končil na Alianě a čekala mě poslední cesta z Amsterdamu domů do Bynova, přitom se mě zdá jako by to bylo včera. Jeden víkend jsme strávili společně v přístavu Wesel a bylo to moc fajn si s Albertem a Dianou pokecat a pozlobit děti Joyho s Alianou plavackovi.rajce.idnes.cz/2009-08.22._Wesel/ jsem jim nesmírně vděčný za všechny ty roky, který jsem u nich v pracovním poměru strávil a nikdy na ně nezapomenu!!! Při čekání na vykládku u plavební komory Driel jsme chodili na procházky do nedaleké chráněné oblasti, kde si Fleurinka hrála na dřevorubce a vykoupala se v malých nádržích čím mě vždy rozesmála a samozřejmě před lodi vlezla do řeky,takže jsme oba do kajuty dorazili mokří, jak jsem Buchtíčka přendaval na lod' tak jsem byl skoro jako ona :-)

V Rotterdamu nás nemile překvapili něco jako naši měští strážníci a za to že nebyla Fleur na vodítku vyžadovali 60€ pokuty, ale moje ukecanost zase jednou vyhrála nebo možná barva Fleurinky protože oba byli černoši ...