Něco starého musí zkončit aby něco nového mohlo začít

30.01.2012 21:05

Podzim se nesl ve jménu pomoci se stěhováním a poprvé se snad nic nerozbylo asi proto, že se stěhovalo přes hranice :-)

Tak jak bylo pomoženo mě když jsme to nejvíce potřeboval, tak jsem to mohl vrátit a jsem za to rád.

Fleurince se na zahradě zazelenala tráva a pejsek byl moc spokojený :-)

Před vánoční čas jsme strávili na lodi a mohli chodit ve volných chvilkách po vánočních thách na svářo a Fleurinka se němcům moc líbila :-D.

Návštěva Diany s dětma přd odjezdem na vánoce domů ve Sliederechtu byla prima a zastavil se tam čas,jako bych nikdy z Aliany neodešel jak mě děti dál berou ...

Jenže jsme si domů přivezli zánět dělohy a tak chudák Fleurinka musela brát antibiotika přes svátky a taky jsme se na klinice domluvil na její kastraci,která nastala v lednu. A Fleurinka je po ní v pořádku,bral jsme to spíš já huř než ona sama,i když pohled na ní po narkoze byl jen pro silné povahy a měl jsme slzičky v očích a první noc dá se říct probděl s ní,vždyt' je to taky moje zlatíčko černý !!! Ted' jí jen musím ještě udržet v klidu než bude moci zase běhat s kamarádkou Kačenkou,která momentálně doma postrádá dědu,který je na před operčním vyšetření v nemocnici ... :-(

Za minulostí se zavřely dveře aby mohla přijít lepší budoucnost a my byli znovu štästní !!!

Žádné novoroční sliby jsme si nedal, Fleurinka podle veterinářů má zhubnout na 30kg,které nikdy neměla a tak spolu budme běhat a já snad dám taky přebytečná kila dolů,navíc mě začalo znovu bavit plavání a chodím do venkovního bzánu se topit :-) Díky sousedce jsem začal chodit do fitka a na začatku mě bolel celý člověk,ale nepřestanu,už jsme si koupil kredit.

S Milanovou rodinou pokračujeme v našem přátelství a jsme rád,že mám takového kamaráda ... !

Na lodi Fleurinka regeneruje a doma jí čeká chudáka psí život,tak ted' si musí ještě dostatečně užit pánečkova mazleníčka :-)