Pánečkovi narozky

12.04.2010 21:34

                              Tak se sešel rok s rokem a jsem zase starší a chtělo by se říci zkušenější :-)

Oslavoval jsem hlavně prací, protože po ranní procházce s Fleurinkou lod' vjela do doku aby nám zkontrolovali kormidla a lodní šroub sundali a odvezli ho na vylepšení a opravu. Pak jsme vycouvali a zase se na sucho dostala příd' lodě  a tuto situaci jsem využil tím že jsem na boky lodě napatlal thérovou barvu a jak svítilo sluníčko, tak mám pěkně rudej obličej.

                               Fleurinka dostala místo mě dárek uzené prasečí ucho a vychutnala si ho. Po práci jsem vyrazili na procházku do nedalekého parku a tam nejčastější povel zněl FLEUR NE , NE DO VODY a pašák to vydržela a na lod' se vrátila suchá a tím i vonavá před zítřejší cestou domů. Potkali jsem i pejsky s kterými se tak hrálo ale páneček spěchal do servisu pro auto :-( Vše kdo mi poblahopřáli i touto cestou děkuji :-)

 

plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-04.12._Van_Grevensteins_Scheepwerf_b.v./