Pohodové jaro :-)

15.05.2010 19:58

          Po návratu od maminky jsem se dostal konečně k tomu přezout autíčko :-) Ono v dubnu v Podkrkonoší může ještě chumelit vid' stejdo ? :-) a Fleurinka výrazně pomáhala = hlídala chalupu ... plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-04.24.-prezuti_Octavky/ .

          Začali jsme znovu chodit na cvičák, kde si Fleurinka vyhraje s pejsky a občas rozesměje slečnu cvičitelku, když na povel lehni se otočí na záda a vyžaduje drbání na bříšku potvůrka plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-04.25.-Cvicak_na_Starem_Meste/.

          Procházky s Kačenkou pokračují ve stejném rytmu, když si Kačenku u babičky s dědou vyzvedáváme, tak jí Buchtíček vyluxuje misku a pak teprve vyrážíme na špacír ... plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-04.26.-prochazka_s_Kacenkou_na_Kvadlberku/ ale moc se těšíme až budou na zahradě jako se tomu už stává ... ale stejně budem vyrážet i jinam plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-04.28.-prochazka_nad_Bynovem/.

          Domácí práce jsem nějak zanedbával a tak svátek nesvátek nebo že byl zrovna svátek práce jsem nastartoval žehličku a 2hodiny si hrál plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-05.01.-zehleni/.

          Už jsem taky vytáhl kolo sice jenom s Alčou do Žlebu, ale bylo na mě znát že jsem toho loni moc kvůli patě nenajezdil ... Squashovou rakute jsem měl též v pernamenci a s radostí zjišt'oval že můžu udělat pár rychlých kroků bez bolesti, jen druhý den ráno jsem to trochu cítil. Na brusle jsem vyrážel skoro pokaždé v dámské společnosti a takže už taky vím, že mladá dáma má sebou svačinku :-) plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-05.07.-cyklostezka_ve_Zlebu/ ale bylo to s Est'ou jako za starých časů na Alianě s Jajdou :-) Taky jsem se dozvěděl spoustu zajímavostí. Na zpáteční cestě jsme kopali hrob přejetému šnekovi :-)

           Byla by to ostuda, když bydlíme kousek od Kaple (rodiny Thunů-Hohenstein) tam když mají otevřeno nezajít se podívat, kor když naproti do hotelu chodíme na meníčka a pivko :-) Paní pokladní byla veselá babča a povídání pro mě vzala neklasicky a Fleurinka počkala na pánečka venku, kde dostala piškotky od paní na eletrickém vozíčku pro invalidy plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-05.02.-Kaple/.

           A když jsem tak hezky začal a uklidil si garáž tak první patro tak spodek a nepotřebné obvezl na sběrný dvůr, tak jsem se pustil do malování obyváku, předsíně a chodby dole ... Fleurinka hlídala dál před chalupou, kde měla roztomilé návštěvy děti od sousedů malého Lukáška s maminkou Petrou a malou Pét'u s maminkou Petrou, které si dokonce Fleurinku odvedly domů :-) Ale rádi mi jí vrátily a nejenom proto že mají ve smlouvě že v domě nesmí míti pejska ... plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-05.10.-05.-Malovani/.

           Fleurinka je slečna úžasnáková a Kačenka, kterou jsem loni ještě topil na Maxičkách a nemusela vodu, tak je nadržená na aportování z vody a celá se třese jak moc by chtěla a Jana jí musela držet když byla na řadě Fleurinka :-) Holky jsme potom ještě vylítali na louce a využili Ivana na Marking. Oběma to šlo moc dobře !!! plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-05.09.-Kristinin_hradek_aporty_z_vody/Jen cesta s mokrýma pejskama v autě do DC nic moc,smrady jsme málem padli :-). Den před tím byla Fleurinka na hlídání právě u "Kačenků" protože páneček byl nakupovat s holkama v Drážd'anech odkud přivezl koberce a zrcadla a lampu+ nákup. Pěkně si to užila a prošla se do Ludvíkovic k Ivanově mamince, že večer byla unavená a okousaná teta od blondýnky :-) 

           Loučení ... už je to tradice, že poslední den se blondýna s černoškou vylítají a okoušou jako by věděly že je to zase na dlouhou dobu co se neuvidí a já s babičkou a dědou plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-05.10.-Louceni_s_Kacenkou_na_Kamenicky/.