Přední nástavba na lodi Diva

31.05.2010 18:54

            Tak jsem nevydržel a přeci jenom vzal zbytek bílé barvy a pustil se do stropů ... na obě ložnice s koupelnou barva vystačila a můj odhad, že na obyvák je jí málo taky, takže po více než půlce už nebyla žádná co by se dala patlat štětcem nebo válečkem po stropu :-(

            A tak po obědě při nakládce pšenice jsme s Fleurinkou vyrazili z přístavu do nedalekého Baumarktu. Fleurásek se poprvé v cizině podívala dovnitř a konečně viděla co všechno za krásné věci i ke hraní se před ní doposud schovávali ... a ona čekávala na parkovišti v autě= příště už bude chtít samo se mnou (ještě že nemá kreditní kartu :-)) dovnitř. Koupili jsme barvu a došli v pravý čas zpět na lod', protože se strhla veliká bouřka a tak jsem se hned mohl dát do malování, ale překvapení bylo když jsem se po nakládce kdy jsem opláchl celou lod' vodou vrátil do obydlí a no bylo vidět velikou rozdílnost bílých barev, takže jsme ani nesundal monterky a pokračoval dále v malování celého stropu a byla to docela fuška, protože to vypadá že tady malování ani nějaká jiná úprava ostění ani stropu nebyla celých 30.let od novostavby lodi ...

            Takže už opravdu zbývají jen rámy oken ... ale co bych dělal v zimě že? :-)                                        

plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-05.30._stropy_barvy_pouzite_na_malovani/