Přivítala nás džungle kolem chalupy, ale domů jsme se dostali :-)

13.06.2010 22:59

          Cesta domů z loděnice v Riddekerku proběhla v pohodě po známe trase přes Dortmund a u Kasslu jsem se malinko prospal, ale na tak dlouho protože jsme spěchali domů s Octávkou na Stk a emise ...

          No a začali nám starosti, protože autí neprošlo technickou, takže jsem se jel hned domluvit do servisu v Markvarticích na její opravě.

          A jak začíná být už tradicí, tak po příjezdu chodíme venčit s Pet'ou a jejími chlupáči :-) Odvezli jsme Octávku na servis do Markvartic a vydali se do kempu ve Staré Olešce, kde se hafani dostatečně vyplavčili sissiachensee.rajce.idnes.cz/Stara_Oleska_9.6.10/ . Byl jsem moc mile překvapen, když mi Pét'a půjčila svého Forda abych mohl druhý den nakoupit potřebné věci abych nebyl za tak špatného souseda :-) Odvezl jsme ji s pejsky do Bynova k příteli, který zřejmě může být předseda mého antifanclubu :-) Ještě jednou MOCKRÁT DÍKY !!!

          Takže jsem měl Focuse abych mohl přivést z města nářadí a posekat tu džugli, která byla před chalupou ... plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-06.10.-dzungle_kolem_chalupy/a zahradničení mě docela bavilo i v tom vedru a odpoledne jsme vyrazili po roce zase s Janou na Maxičky, kde jsem její Kačenku kdysi topil , ale kde ty lonské sněhy jsou ... plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-06.11.-po_roce_zase_na_Maxickach_-/ v Dřeváku jsme se potom potkali se sousedy a Lukáškovi se mokré holky stejně líbily :-) Jen malá Zuzanka Rákošová se trochu Fleurinky bála ...