Týden u mamky

02.05.2010 09:05

               Po návratu z lodě jsem doma vyřídil to nejnutnější a Fleur se přivítala s Kačenkou, Síssou a Chenseem sissiachensee.rajce.idnes.cz/s_Fleur_14.4/ a pak se vydali na cestu k mamce do Dvora Králové.

               Mamka jezdila na ozařování do nemocnice v Hradci Králové kam jsme jí dvakrát odvezli aby tam nemusela dlouho čekat sanitku. Sebou jsme maliřské náčiní, ale jelikož jsem první večer navštívil s kamarádem Mírou Škodou hospodu U Beneše,tak se mi po ránu zrovna na štafličky nechtělo, ale povinnost zvítězila a tak jsem oškrábal celou ložnici a uklidil po sobě a vyrazili jsme na výlet do nedalekého Branova Betléma plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-04.17.-Braunuv_Betlem/ ,další den vymaloval a vyrazili jsme do ratibořic kde jsem byl naposledy jako malý kluk,jen jsem byl sklamán že v mlýně nebyl vodník :-) plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-04.18.-Babicino_udoli/ .Jen obchod se stropnicema nás párkrát vypekl, ale nakonec přeci jenom otevřeleli a já mohl začít lepit .... plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-04.23.-17.-Malovani_loznice_u_mamky/.Taky jsem navštívil Věrku ještě v jednotném vydání v Jesenici než se jí narodila malá Verunka a Andreu s rodinou v Jaroměři a zavzpomínali na starý časy v bezpečnostní agentuře :-) A u Přibylů v Třemešné opékal buřtíky :-) V Schulcových sadech byl rytířský turnaj a tak jsme vyrazili jen Fleurinka musela být pro jistotu na vodítku aby nešla šermujícím rytířům pomoc plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-04.22.-Rytirsky_turnaj_ve_Dvore_Kralove_Ordo_Kromen/ a taky jí vtáhli do děje :-)

             Ani se nám nějak nechtělo zpět domů, ale čisté spodní prádlo došlo a granulky pro Fleurinku taky....