VELIKONOCE

07.04.2010 19:44

                               Tak jsou za námi svátky jara s pomlázkou :-) Velikonoce jsme s Fleurinkou strávili v Holandsku. Ráno jsem v Millingen vytáhl kotvu z vody a šel se ještě malinko dospinkat a jelikož jsem nebyl dopředu s Henrim domluven jak to bude ve svátek, tak jsem vstal normálně do pracovního procesu do kterého jsem se zapojil, ale po pause v kormidelně, tak studeně foukalo, že se v tom opravdu pracovat nedalo a tak jsem měl volný den, který jse strávil vedle Fleurinky s kterou jsem se mazlil a koukal na satelit ....

                               Pod večer jsme dorazili k místu vykládky do Bergen op Zoom a hned jak to bylo možně po vyvázání plavidla vyrazili do velikonočního města, kde jsme pomalu nepotkali ani živáčka ani mrtvíčka :-) Město bylo pomalu vylidněné!

Našli jsme místa které jsem potřeboval a to bankomat, supermarket a obchod s  teleslužbami abych si mohl pořídit i internet v Holandsku. Po dni a půl, kdy Fleurinka chodila jen po palubě to pro ni musela být příjemná změna a návrat do přístavu zavítala do vody aby se vyplavčila z čehož neměli moc radost rybáři sedící o kousek dál, ale nikdo nic neříkal.

                              Pomlázka zůstala nevyužita! Důvod? Šéf mi nedoporučil abych jeho přítelkyni vyplatil a vykoledoval si vajíčko ... :-( Holt už nejsem na Alianě ale na lodi Diva a Jeanita není Diana, která se vyplatit nechala dokonce deštníkem, tak odemene tak od Martina což byl můj desetiletej part'ák, vid' Mart'as ?

                              Foto z města jsou tady plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-04.05._Bergen_op_Zoom/