Víkend v Ridderkerku

11.01.2011 20:28

              Tak po dlouhých 6-ti týdnech doma jsme se vydali do pracovního procesu :-( A cestou jsem byl rád, že jsem neusnul za volantem, když jedete po osvědčené cestě Drážd'any-Kassel-Dortmund-Nijmegen ... a když jsem se nabaštil a měl v autě teplíčko a kolem Duisburgu vysvitlo sluníčko, tak jsem byl rád že mi nespadli víčka ... :-)

              Bez navigace jsme dorazli do přístavu v Riddekerku, kam jsme jezdili opravovat i za starých zlaých časů s Alianou ... a jelikož dětičky z této lodi byli o víkendu doma ve Sliedrechtu, tak jsem se k nim vydal na návštěvu plavackovi.rajce.idnes.cz/2011-01.09._Joey_Aliana/ a bylo to jako bych od nich nikdy neodešel a i velká slečna se též nechala zlechtat :-) .

              S Fleurinkou jsme si vydatně užívali při procházkách nedaleký park plavackovi.rajce.idnes.cz/2011-01.09._Ridderkerk/ jen se černá trumpetka místo na sněhu válela již v zeleé trávě :-D. A uběhl nám tady týden ani nevíme jak s hlavou plnou myšlenek ...

              Taky jsme tady natankovali plnou nádrž nafty, tak snad nám nijak nezamrzne ...