Zima se nám vydařila

21.03.2010 19:04

Sněhu jsme si užili nejen na lodi, ale i doma :-) Procházky byli o to krásnější a do teplíčka jsme se vraceli čistí ..

V práci jsme si užili sníh dokonce i v Holandsku v přístavech Haaften plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-01.31.-30._Haaften/ a Ridderkerk, kde jsem při venčení našli nové kamarády ... Kanál Main-Donau byl zamrzlý a tak jsme nedopluli až na místo vykladky v Passau, ale domů jsme se vydali nedaleko do Wurzburgu po známé trase plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-02.16.-dalnice_D8_ve_smeru_do_CZ/ a před chalupou bylo hafo sněhu, takže mi nezbylo než vzít lopatu,rýč a krumpáč a cestu na průjezd do garáže si vyházet z čehož měla Fleurinka ohromnou radost :-) A párkrát jsem si to ještě zopakoval ... Z našeho příjezdu měla asi největší radost Kačenka,která nás doprovázela na společné procházky na Kvádlberk plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-02.23.-Kvadlberk_s_Kacenkou/ a páneček vyrážel sám lyžovat na Telnici plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-02.23.-Zadni_Telnice/ a na Kvádlberk jsme nechodili jen s Kačenkou,ale taky s Chenseekem+Sissinkou a jejich paničkou sissiachensee.rajce.idnes.cz/kvadrberk/ a Bárou,Arwínkou a jejím synem Happíkem a jejich paničkama plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-02.28.-venceni_s_Ircou_a_Martinkou/. Doma v Děčíně jsme si to užívali. Pánečkovi dovolilo zdraví o víkendech prohánět na squashovém kurtu na střídačku Alču a Renčou :-) A svoji černošku nezanedbával plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-03.01.-Decin/,plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-03.03.-Decin/

Při další sněhové kalamitě jsme se vydali na návštěvu do Dvora Králové k mamce,kde procházky střídala práce a sportovní odpočinek :-) Páneček zde načerpal síly !!! Vyráželi jsme na procházku na nedalekou Zvičinu plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-03.04.-Sedlo_pod_Zvicinou/. Taky jsem vyrazil do Krkonoš s lyžemi na Černou Horu plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-03.05.-Cerna_Hora/,www.cerna-hora.cz/ .

S mamkou jsme se vydali na oslavu 70-tin které Irena Vorlíčková slavila v restauraci Na Prdýlce v Jablonném nad Orlicí kde se sešla skoro celá rodina Vaníčků plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-03.06.-Jablonne_nad_Orlici_oslava_narozenin_Irena_Vorlickova/. Do Dvora jsme se vrátili spokojení a začala akce malování kterou jsem si ještě spestřil večerním lyžování v Mladých Bukách na které mám tak trochu slabost www.skipark-mladebuky.cz/. Ráno v pondělí to vypuklo zakoupením barvy a dal jsem se do práce ... plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-03.08._malovani/. S Tomášem Práškem jsme v den mamčiných narozenin vyrazili do Deštného v Orlických horách a počasí nám přálo plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-03.09.-Destne_v_Orlickych_horach_lyzovani_s_Tomasem_Praskem/.Ještě jsem se tam vrátil sám další den na noční lyžování na kterém jsem pěkně promrzl :-( Na čtvrthodinku jsem zůstal sedět za silného větru na sedačce,brr brr .

Doma jsme se stačili jen rozloučit s kamarády a už jsme se vydali znovu do pracovního procesu tentoktát do Bratislavy plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-03.16.-dalnice_D1_ve_smeru_na_Brno/. Až do Regensburgu jsme pluli nonstop s lodivodem na palubě a i tento rok viděli známé místa na břehu plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-03.18._Passau/,plavackovi.rajce.idnes.cz/2010-03.19._Waalhalle/ a jaro může začít .... :-)